V članku časopisa Delo je predsednik Sekcije pooblaščenih trgovcev in serviserjev z motornimi vozili podal odgovore na vprašanje o vplivu dviga cen servisnih storitev na višino zavarovalnih premij.
Med drugim je izpostavil:
"Nekatere zavarovalnice omenjajo, da so se zavarovanja podražila tudi zaradi delovnih ur servisnih storitev. Sodnik se s tem ne strinja: »Če gledamo popravila poškodovanih vozil, je popravilo kombinirano iz rezervnih delov in storitev. Sama storitev se ni spremenila, saj pogodbenih cen zavarovalnice ne priznavajo višjih, kot so jih zadnjih nekaj let. To gre za odstotek, dva, tri usklajevanja na letni ravni, kar je zanemarljivo. Tako da je to napačno tolmačenje.« Zakaj je zanje ob visoki inflaciji nemogoče prenesti rast stroška dela na zavarovalnice? »Tega ne moremo storiti, ker zavarovalnice enostransko postavljajo cene storitev,« nam pojasni. Med drugim omeni eno od njih, ki da si je vzela pol leta časa za razmislek, kako naprej, in se z nobenim od partnerjev sploh ni pogajala: »Ne morejo govoriti nečesa, kar se ni zgodilo.«
Celoten članek je dostopen na povezavi